Whaaaa spanning - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Sabine Lormans - WaarBenJij.nu Whaaaa spanning - Reisverslag uit Oldenzaal, Nederland van Sabine Lormans - WaarBenJij.nu

Whaaaa spanning

Door: sabinelormans

Blijf op de hoogte en volg Sabine

01 Oktober 2010 | Nederland, Oldenzaal

Nou mensen... morgen gaat het dan gebeuren. Tot aan vanmiddag voelde ik me redelijk 'stoer', maar nu knijp ik hem toch wel een beetje. De zenuwen gieren af en toe door mijn lichaam en dan denk ik.. waar ben ik aan begonnen! Dit schijnt er allemaal bij te horen.. ook de huilbuien zijn heel normaal.. dus morgen lekker brullen met zn allen. Maar ik ga iets super tofs doen, mijn horizon verbreden.. nog wijzer worden dan ik al ben ;)... en genieten, genieten, genieten.

Ik ga nu proberen te slapen.. morgen half 7 op, dus het wordt een lange (brul)dag.

Liefs Sabine


ps. Whaaaaaaaaaaaa hoe cool

  • 02 Oktober 2010 - 06:09

    Marlie:

    waaaahh!! stoere chick! Zitten we dan samen aan de andere kant van de wereld.
    Wat stoer van ons of niet dan.
    Gaat helemaal goed komen.

    zwaai even naar me als je boven Laos vliegt

    dikke kus

  • 02 Oktober 2010 - 10:02

    Jeffrey:

    nou we hebben je afgezet op schiphol, de rest moet je nu zelf doen! Succes en heel veel plezier!

    Dikke X

  • 02 Oktober 2010 - 11:07

    Nienke:

    Sabine, heel veel plezier en lekker genieten! Voor vragen of tips mag je me altijd mailen.

    groetjes

  • 02 Oktober 2010 - 16:13

    John-riny:

    nou daar zit je dan hoog en droog richting hongkong , morgen een paar uurtjes slapen,het dorp verkennen.en dan richting sydney.dikke knuffel ma/pa

  • 02 Oktober 2010 - 16:30

    Chantal:

    Hee meis,

    Goed overgekomen??!!

    xx Chan


  • 03 Oktober 2010 - 12:06

    Brigitte Kloek:

    He Sab!
    Ik heb nog aan je gedacht gister en nu natuurlijk ook, want anders schreef ik je geen berichtje!
    Ik wil je een onwijs toffe tijd toewensen en hoop dat je je horizon heel erg kunt verbreden en nog wijzer kunt worden dat je al bent ;-)
    Ik kijk af en toe wel op je site!
    Groetjes Brigitte
    Ps: Goede reis gehad?

  • 03 Oktober 2010 - 13:21

    Marijke.zwartsen:

    de spanning is hiervoelbaar ik wacht op elk nieuw bericht

    marijke je tante

  • 03 Oktober 2010 - 15:08

    Marlike:

    Lijkt me vrij een normale reactie. Zou niet gezond zijn als je ons niet zou missen.
    Deze kans om de wereld te ontdekken is helemaal geweldig, maak er wat van!!!!

  • 03 Oktober 2010 - 16:30

    Riny-john:

    hoi sabine hebben je lieve woorden gelezen,bracht onze traan buizen even weer op gang.maar genieten van vele mooie ervaringen die jij mee maakt.love you ma/pa

  • 04 Oktober 2010 - 17:45

    Hans En Jose:

    He Sabine,

    Te gek meid,je bent weg. Geniet en maak er wat moois van. Jammer dat ik geen afscheid meer kon nemen maar was zelf nog onderweg met mijn eigen camino.
    Wens je veel plezier.
    Tot gauw, Jose.

  • 04 Oktober 2010 - 18:38

    Je Zussie:

    He zusje,

    We hebben je zaterdag weggebracht naar schiphol en vervolgens gewacht tot je de lucht in ging. Allemaal emo momentjes, maar ben supertrots dat je dit doet. Ben wel je grote zus, maar wat dat betreft ben jij veel stoerder. Je kaartje was echt superlief en blijft net zo lang op het dressoir staan tot je weer terug bent. Nou veel plezier en geniet van alles wat je meemaakt. Wij houden hier ook voor jouw bij wat wij allemaal meemaken.
    Veel liefs je zussie

  • 12 Oktober 2010 - 08:43

    Riny:

    hoisabineeenmooieweekikvinddatjehetgeweldigdoetvrijdagisjezusdebbiejarigsmiddagsgaikerheenmetmarijkeenannetteenbennowehopendanietsvanjetehorendekaartdiewevondenwasverrassentleuktoitoitotgauwhorenwehopelijkkusjes
    moeder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldenzaal

Adventure

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2011

Bijna thuis

29 Maart 2011

Melbourne en Tasmanie

12 Maart 2011

Back again

23 Februari 2011

Christchurch

20 Februari 2011

Ditjes en datjes
Sabine

Actief sinds 02 Sept. 2010
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 24840

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 18 Mei 2011

Adventure

Landen bezocht: